Page 36 - ÖZ BAKIŞ - İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü - Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
P. 36

12. Korkmazlar,  Ü.  ve  Sürücü,  Ö.  (2007).  Öğrenme  Bozuklukları.  Soykan,  A.  A.ve  Işık,  T.Y.  (Ed),  Çocuk  ve  Ergen  Ruh
              Sağlığı ve Hastalıkları (Sf. 307-326). İstanbul: Golden Print

           13. Laura, S. M., Fuchs Lynn, S. and Fuchs Douglas, P. (2005). Assisted Learning Strategies for English Language Learners
              with Learning Disability. Exceptional Children, 71(3), S.231-247.

           14. Melekoğlu,  M.,  A.  (2021).  Özel  öğrenme  güçlüğünün  nedenleri  ve  özellikleri.  M.  A.  Melekoğlu  (Ed.).  Öğrenme
              güçlüğü ve özel yetenek (s.24-51) içinde. Ankara: Pegem.

           15. Melekoğlu,  M.A.  (2018).  Özel  öğrenme  güçlüğüne  giriş.  Macit  Ayhan  Melekoğlu  ve  Orhan  Çakıroğlu  (Ed.),  Özel
              öğrenme güçlüğü olan çocuklar içinde (s.1-32). Ankara: Ayrıntı Basımevi.

           16. Melekoğlu,  M.A.  &  Çakıroğlu,  O.  (2016).  Öğrenme  güçlüğü  olma  riski  taşıyan  öğrencilere  yönelik  değerlendirme
              süreçleri. M. A. Melekoğlu ve O. Çakıroğlu (Ed.). Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar (s.101-120) içinde. Ankara:
              Vize Yayıncılık.

           17. Millî  Eğitim  Bakanlığı  (2018).  Özel  Eğitim  Hizmetleri  Yönetmeliği.  Ankara:  Millî  Eğitim  Bakanlığı.https://
              orgm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2018_07/09101900_ozel_egitim_hizmetleri_yonetmeligi_07072018.pdf
              adresinden erişilmiştir.

           18. Öz,  A.  Ş.  (2015).  Özgül  öğrenme  güçlükleri.  E.N.  Metin  ve  A.İ.  Yükselen  (Ed.).  Özel  gereksinimli  çocuklar  ve
              kaynaştırma. (s.128-145) içinde. Ankara: Hedef Yayıncılık.

           19. Pierangelo,  R.,  &  Giuliani,  G.  A.  (2006).  Learning  disabilities:  A  practical  approach  to  foundations,  assessment,
              diagnosis, and teaching. Boston, MA: Pearson/Allyn and Bacon.

           20. Pierangelo, R., & Giuliani, G. (2008). Teaching students with learning disabilities. California: Corwin Press.

           21. Salman,  U.,  Özdemir,  S.,  Salman,  A.,  &  Özdemir,  F.  (2016).  Özel  öğrenme  güçlüğü  “Disleksi”.  İstanbul  Bilim
              Üniversitesi Florence Nightingale Tıp Dergisi, 2 (2), 170-176.

           22. Sezgin Elbir, N. (2020). Özel Öğrenme Güçlüğü Gösteren Ortaokul Öğrencilerinin Okul Yaşantılarına İlişkin Görüşleri.
              (Yüksek Lisans Tezi). Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.

           23. Shalev, R., Auerbach, J., Manor, O., & Gross-Tsur, V. (2000). Developmental dyscalculia: Prevalence and prognosis.
              European Child & Adolescent Psychiatry, 9(2), 58-64.
           24. Smith, T. E., Polloway, E. A., Patton, J. R., Dowdy, C. A., & Doughty, T. T. (2014). Teaching students with special
              needs in inclusive settings (Vol. 6). Upper Saddle River, NJ: Pearson.

           25. Smith, D. D. (2004). Introduction to special education: Teaching in an age of opportunity (pp. 85-86). Pearson/A and
              B.

           26. Smith, C. & Strick, L. (2010). Learning disabilities: A to Z: A parent's complete guide to learning disabilities from
              preschool to adulthood. New York: Free Press.

           27. Sucuoğlu,  B.  ve  Kargın,  T.  (2014).  İlköğretimde  kaynaştırma  uygulamaları,  yaklaşımlar  -yöntemler-teknikler  (1.
              Baskı). Ankara: Kök Yayıncılık.

           28. Topcu, S. (2021). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda Problemli İnternet Kullanımı ile Ebeveynlerinin Stresle Baş
              Etme Tutumları Arasındaki İlişki. (Yüksek Lisans Tezi). Üsküdar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
           29. Yıldız,  M.  (2013).  Yazma  Güçlüğü  (Disgrafi)  Olan  Bir  İlkokul  2.  Sınıf  Öğrencisinin  El  Yazısı  Okunaklılığının
              Geliştirilmesi: Eylem Araştırması. Uşak University Journal of Social Sciences, 6(4), 282-282.




          36
             l   Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41