Page 33 - özbakış subat-2025 - p
P. 33

KAYNAKÇA


        •  Aile ve Sosyal Hizmet Bakanlığı. (2023, 28 Mart). Otizm   Ozel_Egitim_Hizmetleri_Yonetmeligi_son.pdf
          spektrum bozukluğu olan bireylere yönelik II.. ulusal eylem   •  Tekin-İftar, E. (2014). Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar
          planı 2023-2030. https://aile.gov.tr/media/134582/otizm_  ve eğitimleri. Vize Yayıncılık.
          eylem_plani.pdf
                                                               •  Milli Eğitim Bakanlığı. (2017b). Çocuk gelişimi ve eğitimi otizm
        •  Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı. (2016). Otizm spektrum   spektrum bozukluğu ve kaynaştırma.https://megep.meb.gov.
          bozukluğu. https://www.aile.gov.tr/media/5616/otizm-    tr/mte_program_modul/moduller/Otizm%20Spektrum%20
          spektrum-bozuklugu-kitabi-2016-indirmek-icin-tiklayiniz.pdf  Bozuklu%C4%9Fu%20ve%20Kayna%C5%9Ft%C4%B1rma.pdf
        •  Çakıcı, A. (2020). Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların   •  Özdemir, O., Diken, İ. H., Diken, Ö. ve Şekercioğlu, G. (2013).
          kaynaştırma/bütünleştirme yoluyla eğitim sorunlarına genel bir   Otizm Davranış Kontrol Listesi (Autism Behavior Checklist-ABC)
          bakış. Bogazici University Journal of Education, 37(2), 81-106.  Modifiye Edilmiş Türkçe Versiyonu’nun Geçerlik ve Güvenirlik
        •  Güleç-Aslan, Y., Kırcaali-İftar, G. ve Uzuner, Y. (2009). Otistik   Çalışması: Pilot Uygulama Sonuçları. International Journal of
          çocuklar için davranışsal eğitim programı (OÇİDEP) ev   Early Childhood Special Education, 5(2), 168-186.
          uygulamasının bir çocukla incelenmesi. Ankara Üniversitesi   •  Simpson, R. L., de Boer-Ott, S. R. ve Smith-Myles, B. (2003).
          Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 10(01), 1-25.  Inclusion of learners with autism spectrum disorders in
        •  Diken, İ. H. (2012). Erken çocukluk eğitimi. Pegem Akademi.  general education settings. Topics in language disorders,

        •  Kırcaali-İftar, G. (2003). Otistik özellik gösteren çocuklara   23(2), 116-133.
          iletişim becerilerinin kazandırılması.  Ya-Pa Yayınları.  •  Sucuoğlu, B. ve Kargın, T. (2006). İlköğretim’de kaynaştırma
                                                                  uygulamalarıyaklaşımlar - yöntemler – teknikler. Morpa
        •  Milli  Eğitim  Bakanlığı.  (2006a).  Özel  eğitim  hizmetleri   Kültür Yayınları.
          yönetmeliği. https://orgm.meb.gov.tr/alt_sayfalar/mevzuat/



































                                                                                                     Şubat  2025  33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38