Page 43 - ÖZ BAKIŞ - İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü - Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
P. 43
KAYNAKÇA 7. Graham, Harris, MacArthur ve Schwartz, 1991
8. IDEA, (2004) Yetersizliği olan bireylere ilişkin Amerika
1. APA (2012). The Diagnostic and Statistical Manual of
Birleşik Devletleri’ndeki (ABD) yasal düzenlemeler P.L.
Mental Disorders (DSM–5). 5-09-2017 tarihinde https://
108-446 sayılı kanun
www.psychiatry.org/psychiatrists/practice/dsm/
educational-resources/dsm-5-fact-sheets adresinden 9. Kaynak: Baydık, B. (2002). Okuma güçlüğü olan ve
edinilmiştir. olmayan öğrencilerin sözcük okuma becerilerinin
karşılaştırılması. Yayınlanmamış doktora tezi. Ankara
2. Akyol, H. (2015). Türkçe ilk okuma yazma öğretimi.
Üniversitesi, Ankara.
Ankara: Pegem.
10. Kırkkılıç, A. ve Akyol, H. (2014). İlköğretimde Türkçe
3. Baydık, B. (2002). Okuma güçlüğü olan ve olmayan
öğretimi. Ankara: Pegem Yayıncılık.
öğrencilerin sözcük okuma becerilerinin karşılaştırılması.
Yayınlanmamış doktora tezi. Ankara Üniversitesi, Ankara.
11. Rasinskiq, T. (2004). Creating fluent readers. Educational
Leadership, 61(6), 46-51.
4. Çaycı, B. ve Demir, M. K. (2006). Okuma ve anlama
sorunu olan öğrenciler üzerine karşılaştırmalı bir çalışma. 12. Ülper, H. (2010). Okuma ve anlamlandırma becerilerinin
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (4), 437-456.
kazandırılması. Ankara: Nobel.
5. Doğanay-Bilgi, A. Özmen, E. (2014). Uyarlanmış çok öğeli
13. Prof. Dr. Cevriye Ergül ders sunuları
bilişsel strateji öğretiminin zihinsel engelli öğrencilerin
metin anlama sürecinde kullanılan üstbilişsel strateji 14. Prof. Dr. Macit Melekoğlu’nun ders sunu ve notları
bilgisini kazanmalarında etkisi. Kuram ve Uygulamada
15. https://acikders.ankara.edu.tr/
Eğitim Bilimleri. 14 (2), 693-71.
16. http://ozelegitimozelegitimci.blogspot.com/
6. Ekiz, D. Erdoğan, T. Uzuner, G. (2012). Aksiyon
araştırması aracılığıyla okuduğunu anlama becerisinin 17. https://www.kisiselgelisim.com/matematik-ogrenme-
geliştirilmesi. The Journal of Academics Social Science guclugu-diskalkuliyi-yonetmek-icin-51-strateji
Studies. 5 (7), p. 303-328.
Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi el Eğitim ve Rehberlik Dergisi l 13 43
Öz
Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi 9