Page 43 - ÖZ BAKIŞ - İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü - Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
P. 43

KAYNAKÇA                                       7. Graham, Harris, MacArthur ve Schwartz, 1991

                                                             8. IDEA, (2004) Yetersizliği olan bireylere ilişkin Amerika
              1. APA (2012). The Diagnostic and Statistical Manual of
                                                                Birleşik Devletleri’ndeki (ABD) yasal düzenlemeler P.L.
                 Mental Disorders (DSM–5). 5-09-2017 tarihinde https://
                                                                108-446 sayılı kanun
                 www.psychiatry.org/psychiatrists/practice/dsm/
                 educational-resources/dsm-5-fact-sheets adresinden   9. Kaynak: Baydık, B. (2002). Okuma güçlüğü olan ve
                 edinilmiştir.                                  olmayan öğrencilerin sözcük okuma becerilerinin
                                                                karşılaştırılması. Yayınlanmamış doktora tezi. Ankara
              2. Akyol, H. (2015). Türkçe ilk okuma yazma öğretimi.
                                                                Üniversitesi, Ankara.
                 Ankara: Pegem.
                                                             10. Kırkkılıç, A. ve Akyol, H. (2014). İlköğretimde Türkçe
              3. Baydık, B. (2002). Okuma güçlüğü olan ve olmayan
                                                                öğretimi. Ankara: Pegem Yayıncılık.
                 öğrencilerin sözcük okuma becerilerinin karşılaştırılması.
                 Yayınlanmamış doktora tezi. Ankara Üniversitesi, Ankara.
                                                             11. Rasinskiq, T. (2004). Creating fluent readers. Educational
                                                                Leadership, 61(6), 46-51.
              4. Çaycı, B. ve Demir, M. K. (2006). Okuma ve anlama
                 sorunu olan öğrenciler üzerine karşılaştırmalı bir çalışma.   12. Ülper, H. (2010). Okuma ve anlamlandırma becerilerinin
                 Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (4), 437-456.
                                                                kazandırılması. Ankara: Nobel.
              5. Doğanay-Bilgi, A. Özmen, E. (2014). Uyarlanmış çok öğeli
                                                             13. Prof. Dr. Cevriye Ergül ders sunuları
                 bilişsel strateji öğretiminin zihinsel engelli öğrencilerin
                 metin anlama sürecinde kullanılan üstbilişsel strateji   14. Prof. Dr. Macit Melekoğlu’nun ders sunu ve notları
                 bilgisini kazanmalarında etkisi. Kuram ve Uygulamada
                                                             15. https://acikders.ankara.edu.tr/
                 Eğitim Bilimleri. 14 (2), 693-71.
                                                             16. http://ozelegitimozelegitimci.blogspot.com/
              6. Ekiz, D. Erdoğan, T. Uzuner, G. (2012). Aksiyon
                 araştırması aracılığıyla okuduğunu anlama becerisinin   17. https://www.kisiselgelisim.com/matematik-ogrenme-
                 geliştirilmesi. The Journal of Academics Social Science   guclugu-diskalkuliyi-yonetmek-icin-51-strateji
                 Studies. 5 (7), p. 303-328.








                                                                                  Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi el Eğitim ve Rehberlik Dergisi  l   13  43
                                                                                  Öz
                                                                                    Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi   9
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48