Page 81 - ÖZ BAKIŞ - İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü - Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
P. 81
Bu okul atmosferi tüm paydaşlar için
karşılıklı öğrenme, farkındalık sağlama ve
olumlu tutum gelişimine katkı sağlamaktır.
KAYNAKÇA
1. Aslanargun, E. ve Tapan, F. (2011). Okul öncesi eğitim ve https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/1492210
çocuklar üzerindeki etkileri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi 6. Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı
Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(2), 219-238. ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelen-
2. Batu, E. S. (2000). Kaynaştırma, destek hizmetler ve kaynaş- mesi (Yayımlanmamış doktora tezi). Ankara Üniversitesi
tırmaya hazırlık etkinlikleri. Özel Eğitim Dergisi, 2(4), 35-45. Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Ankara (No:205204).
Erişim adresi: https://dergipark.org.tr/en/download/article- 7. Odluyurt, S. (2012). Okulöncesi kaynaştırma. S. Batu, A.
file/159242 Çolak ve S. Odluyurt (Ed.), Özel gereksinimli çocukların kay-
3. Batu, S. ve Kırcaali-İftar, G. (2007). Kaynaştırma. Ankara: Kök naştırılması içinde (ss. 139-145). Ankara: Vize Yayıncılık.
Yayıncılık 8. Odluyurt, S. ve Batu, S. (2012). Kaynaştırmanın başarısını
4. Berkant, H. G. ve Atılgan, G. (2017). Sınıf öğretmenlerinin etkileyen faktörler. S. Batu, A. Çolak ve S. Odluyurt (Ed.),
kaynaştırma eğitimine yönelik yaşadıkları sorunlar ve çözüm Özel gereksinimli çocukların kaynaştırılması içinde (ss. 27-
önerileri. Eğitim Yansımaları Dergisi, 1(1), 13-25. Erişim adre- 34). Ankara: Vize Yayıncılık.
si: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/403473 9. Sart, D. Z., Ala, H., Yazlık, Ö., ve Yılmaz, F. K. (2004). Türkiye
5. Çankaya, Ö. ve Korkmaz, İ. (2012). İlköğretim I. kademede kaynaştırma eğitiminde nerede?:Eğitimciye öneriler. XIII.
kaynaştırma eğitimi uygulamalarının sınıf öğretmenlerinin Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Malatya: İnönü Üniversitesi
görüşlerine göre değerlendirilmesi. Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(1). 1-16. Erişim adresi:
Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi l 81