Page 81 - ÖZ BAKIŞ - İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü - Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
P. 81

Bu okul atmosferi tüm paydaşlar için

                              karşılıklı öğrenme, farkındalık sağlama ve


                             olumlu tutum gelişimine katkı sağlamaktır.




             KAYNAKÇA

             1. Aslanargun, E. ve Tapan, F. (2011). Okul öncesi eğitim ve   https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/1492210
                 çocuklar üzerindeki etkileri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi   6. Gürgür, H. (2005). Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı
                 Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(2), 219-238.        ilköğretim sınıfında işbirliği ile öğretim yaklaşımının incelen-
             2. Batu, E. S. (2000). Kaynaştırma, destek hizmetler ve kaynaş-  mesi (Yayımlanmamış doktora tezi). Ankara Üniversitesi
                 tırmaya hazırlık etkinlikleri. Özel Eğitim Dergisi, 2(4), 35-45.   Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Ankara (No:205204).
                 Erişim adresi: https://dergipark.org.tr/en/download/article-  7. Odluyurt, S. (2012). Okulöncesi kaynaştırma. S. Batu, A.
                 file/159242                                      Çolak ve S. Odluyurt (Ed.), Özel gereksinimli çocukların kay-
             3. Batu, S. ve Kırcaali-İftar, G. (2007). Kaynaştırma. Ankara: Kök   naştırılması içinde (ss. 139-145). Ankara: Vize Yayıncılık.
                 Yayıncılık                                   8. Odluyurt, S. ve Batu, S. (2012). Kaynaştırmanın başarısını
             4. Berkant, H. G. ve Atılgan, G. (2017). Sınıf öğretmenlerinin   etkileyen faktörler. S. Batu, A. Çolak ve S. Odluyurt (Ed.),
                 kaynaştırma eğitimine yönelik yaşadıkları sorunlar ve çözüm   Özel gereksinimli çocukların kaynaştırılması içinde (ss. 27-
                 önerileri. Eğitim Yansımaları Dergisi, 1(1), 13-25. Erişim adre-  34). Ankara: Vize Yayıncılık.
                 si: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/403473   9. Sart, D. Z., Ala, H., Yazlık, Ö., ve Yılmaz, F. K. (2004). Türkiye
             5. Çankaya, Ö. ve Korkmaz, İ. (2012). İlköğretim I. kademede   kaynaştırma eğitiminde nerede?:Eğitimciye öneriler. XIII.
                 kaynaştırma eğitimi uygulamalarının sınıf öğretmenlerinin   Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Malatya: İnönü Üniversitesi
                 görüşlerine göre değerlendirilmesi. Ahi Evran Üniversitesi   Eğitim Fakültesi.
                 Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(1). 1-16. Erişim adresi:
                                                                                  Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi  l   81
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86