Page 49 - İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ E-DERGİ SAYI:2
P. 49
İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SAYI: 2
mobilyalar için aklımdaki ölçüleri not ettim ve cıvıl cıvıl bir sınıf yapmak istedim. Bunu tek
arkadaşıma verdim. Yaz ortalarında başıma yapmam mümkün değildi,
mobilyaları götürdük. Sınıfıma laminant parke arkadaşlarım, dostlarım sağ olsunlar, sesime
döşendi ve mobilyalar montajlandı. Okul kulak verdiler. Onlara teşekkürü bir borç
idaresinin de katkılarıyla perdeleri yaptırdık. bilirim.
Sandalyeleri aldık. Bundan sonra ufak tefek
Bundan sonraki aşamada, “diğer birinci sınıflar
eksikler kalmıştı.
ne olacak?” sorusu gündeme geldi. Ama ben
Velilerimin birçoğu beni çalışırken gördüğü için kaynaklarımı zaten kullanmıştım. Bu noktada
yaptığım ilk veli toplantısında onlar da bir da imdadımıza sınıfımın bir velisi yetişti.
şeyler yapmak istediklerini Bulduğu sponsorlar ile diğer birinci
söylediler. Sınıfın elektrik sınıfımızı da düzenlememize vesile
süpürgesi, halı, masa oldu. Bu arada yine arkadaşlardan,
örtüsü, yazıcı gibi eksiklerini kitap bağışları geldi ve gelmeye
velilerim karşıladılar. Bu devam ediyor. Yardımını
durum beni çok mutlu etti. esirgemeyen arkadaşlarıma
teşekkürler.
Neden böyle bir çalışma
yaptığıma gelince… Bu yıl “Şimdi ne mi yapıyoruz?” Özgür
mesleğimde on altıncı yılımı sınıfımızda yeri geldiğinde
çalışıyorum. Çok defa birinci çalışmalarımızı masada, yeri
sınıf okuttum ve hepsini geldiğinde minderlerde yapıyoruz.
ortaokula kadar götürdüm. Oyunlarımızda ve drama
Zaten burası benim çalışmalarımızda artık çok rahatız.
çalıştığım ikinci okul. Masada çalışmak istemediğimizde
Yaklaşık iki buçuk yıl drama eğitimi aldım, yere uzanarak resmimizi yapıyor,
okulda drama egzersizleri yaptım. Şu an tez minderlerimize oturarak filmimizi izliyoruz.
aşamasındayım. Birinci sınıfları okuttuğumda Çalışmasını bitiren öğrencim “Öğretmenim
gözlemlediğim en önemli durum, çocukların ben bitirdim, dans edebilir miyim?” diyerek
sürekli sıralarda oturmaktan rahatsız çalan müzik eşliğinde dans edebiliyor. Dilerim
olmalarıydı. Hatta bir öğrencimi, ısrarla iki ay, bu duyguyu tüm meslektaşlarım yaşasın.
kalem düşürme bahanesiyle yerde otururken Çünkü mutlu ve başarılı çocuk, kendini en iyi
yakaladım. Drama egzersizlerimde de bazen ifade edebilen çocuktur.
oturarak hatta uzanarak yapmamız gereken
Başarılı, mutlu bir yıl dileğiyle ve saygılarımla…
çalışmalar, mekânın yoksunluğundan hep
eksik kaldı. Bütün bunları göz önüne alarak, Aslı Işık
çocuklara daha çok hitap edecek, rengârenk,
MİNİK RAKETLERDEN BÜYÜK BAŞARILAR
Egekent 2 Ortaokulu sevdirmeye devam ediyor. Malzeme
beden eğitimi öğretmeni maliyetlerinin yüksek olması ile bilinen bu spor
Atilla Yumrutaş, çalışmaları dalında, yeteneği olan pek çok öğrenci eğitim
ile ülkemizde her geçen alma imkânına sahip olamazken; 2011 yılında
gün popülaritesi artan beden eğitimi öğretmeni Atilla Yumrutaş’ın
spor dallarından biri olan liderliğinde başlatılan “Okul Tenisi” adlı proje
tenisi öğrencilerine
49