Page 49 - İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ E-DERGİ SAYI:2
P. 49

İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ                                         SAYI: 2


               mobilyalar için aklımdaki ölçüleri not ettim ve   cıvıl cıvıl bir sınıf yapmak istedim. Bunu tek
               arkadaşıma verdim.  Yaz ortalarında              başıma yapmam mümkün değildi,
               mobilyaları götürdük. Sınıfıma laminant parke    arkadaşlarım, dostlarım sağ olsunlar, sesime
               döşendi ve mobilyalar montajlandı.  Okul         kulak verdiler. Onlara teşekkürü bir borç
               idaresinin de katkılarıyla perdeleri yaptırdık.   bilirim.
               Sandalyeleri aldık. Bundan sonra ufak tefek
                                                                Bundan sonraki aşamada, “diğer birinci sınıflar
               eksikler kalmıştı.
                                                                ne olacak?” sorusu gündeme geldi. Ama ben
               Velilerimin birçoğu beni çalışırken gördüğü için   kaynaklarımı zaten kullanmıştım. Bu noktada
               yaptığım ilk veli toplantısında onlar da bir     da imdadımıza sınıfımın bir velisi yetişti.
               şeyler yapmak istediklerini                                 Bulduğu sponsorlar ile diğer birinci
               söylediler. Sınıfın elektrik                                sınıfımızı da düzenlememize vesile
               süpürgesi, halı, masa                                       oldu. Bu arada yine arkadaşlardan,
               örtüsü, yazıcı gibi eksiklerini                             kitap bağışları geldi ve gelmeye
               velilerim karşıladılar. Bu                                  devam ediyor. Yardımını
               durum beni çok mutlu etti.                                  esirgemeyen arkadaşlarıma
                                                                           teşekkürler.
               Neden böyle bir çalışma
               yaptığıma gelince… Bu yıl                                   “Şimdi ne mi yapıyoruz?” Özgür
               mesleğimde on altıncı yılımı                                sınıfımızda yeri geldiğinde
               çalışıyorum. Çok defa birinci                               çalışmalarımızı masada, yeri
               sınıf okuttum ve hepsini                                    geldiğinde minderlerde yapıyoruz.
               ortaokula kadar götürdüm.                                   Oyunlarımızda ve drama
               Zaten burası benim                                          çalışmalarımızda artık çok rahatız.
               çalıştığım ikinci okul.                                     Masada çalışmak istemediğimizde
               Yaklaşık iki buçuk yıl drama eğitimi aldım,      yere uzanarak resmimizi yapıyor,
               okulda drama egzersizleri yaptım. Şu an tez      minderlerimize oturarak filmimizi izliyoruz.
               aşamasındayım. Birinci sınıfları okuttuğumda     Çalışmasını bitiren öğrencim “Öğretmenim
               gözlemlediğim en önemli durum, çocukların        ben bitirdim, dans edebilir miyim?” diyerek
               sürekli sıralarda oturmaktan rahatsız            çalan müzik eşliğinde dans edebiliyor. Dilerim
               olmalarıydı. Hatta bir öğrencimi, ısrarla iki ay,   bu duyguyu tüm meslektaşlarım yaşasın.
               kalem düşürme bahanesiyle yerde otururken        Çünkü mutlu ve başarılı çocuk, kendini en iyi
               yakaladım. Drama egzersizlerimde de bazen        ifade edebilen çocuktur.
               oturarak hatta uzanarak yapmamız gereken
                                                                Başarılı, mutlu bir yıl dileğiyle ve saygılarımla…
               çalışmalar,  mekânın yoksunluğundan hep
               eksik kaldı. Bütün bunları göz önüne alarak,                       Aslı Işık
               çocuklara daha çok hitap edecek, rengârenk,


               MİNİK RAKETLERDEN BÜYÜK BAŞARILAR


                                 Egekent   2    Ortaokulu       sevdirmeye    devam     ediyor.   Malzeme
                                 beden  eğitimi  öğretmeni      maliyetlerinin yüksek olması ile bilinen bu spor
                                 Atilla Yumrutaş, çalışmaları   dalında, yeteneği olan pek çok öğrenci eğitim
                                 ile  ülkemizde  her  geçen     alma imkânına sahip olamazken; 2011 yılında
                                 gün   popülaritesi   artan     beden  eğitimi  öğretmeni  Atilla  Yumrutaş’ın
                                 spor  dallarından  biri  olan   liderliğinde  başlatılan  “Okul  Tenisi” adlı  proje
                                 tenisi      öğrencilerine




                                                           49
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54