Page 25 - özbakış ekım-2024 -
P. 25
KAYNAKÇA
• Atbaşı Z. ve Özdemir C. (2020). Türkiye’de özel eğitim • Kaya C. (2005). Çocuk eğitiminde anne babaya öneriler. İzmir:
hizmetleri. Türkiye’de özel eğitim hizmetlerinin sunumu içinde Zambak Yayınları.
(49-67). Ankara: Afşar Ofset. • MEB (2011). Çocuk gelişimi ve eğitimi: Çocuk gelişiminde
• Bacanlı, H. (2001). Gelişim ve öğrenme (4. Basım). İstanbul: temel ilkeler. Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları.
Nobel Yayın Dağıtım. • Ordu, F. (2005). Farklı gelişen çocukların tanımlanması ve
• Binbaşıoğlu, C. (1990). Gelişim psikolojisi (5. Baskı). Ankara: eğitimi. İstanbul: Armoni Yayıncılık.
Kadıoğlu Matbaası. • UNICEF (2024). Erken çocukluk gelişiminin desteklenmesi.
• Çelik P. ve Üstünyurt Konuk Z. (2023).Bebeklerde gelişimi https://www.unicef.org/turkiye/erken-%C3%A7ocukluk-
olumsuz etkileyen risk faktörleri. E. N. Özmert, (Ed.), Riskli bebekte geli%C5%9Fimi-e%C3%a7g
gelişimsel izlem içinde (5-10). Ankara: Türkiye Klinikleri. • Yıldıran Akbaş, N. (2021). Dil gelişimi. S. T. Aslan, (Ed.), Özel
• Gelişimsel Destek Programı (2019). https://www.gedep.org/ gereksinimli çocuğu olan anne – baba el kitabı serisi işitme
• Fenwick E. (2011). Annelik ve bebek bakımı. (A. E. Uluhan, yetersizliği içinde (67 – 81). Ankara: Eğilen Kitap Yayıncılık.
Çev.). İstanbul: ABC Yayınları. • Yörükoğlu A. (1991). Çocuk ruh sağlığı: Çocuğun kişilik gelişimi,
• Kahraman, Ö. G., Ceylan, Ş. ve Korkmaz, E. (2016). 0-3 yaş yetiştirilmesi ve ruhsal sorunları. (16. Baskı). İstanbul: Özgür
arası çocukların gelişimsel değerlendirmelerinin bazı değişkenler Yayın Dağıtım.
açısından incelenmesi. Mersin Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi,
9(2), 60-69.
Eylül 2024 25