Page 44 - İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ E-DERGİ SAYI:1
P. 44
İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SAYI: 1
URLA
BİR HAYATA DOKUNMAK
Urla İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, öğrencilerin bu
başarılarını ve öğretmenlerin özverili çalışmalarını
kutlamak amacıyla bir şenlik düzenledi. Şenlikte
konuşma yapan öğrenci velisi Gülsen Yazıcı,
çocuğuyla yaşadığı sıkıntıları paylaştı ve Urla’da
oğluna sunulan eğitim imkânı için şanslı olduklarını
belirterek tüm İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
kadrosuna teşekkür etti.
Urla İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın İzzet Gündüz
Urla İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, özel gereksinimi yapılan çalışmalarla hem norm fazlası öğretmen
olan öğrencilerin bireysel farklılıklarını dikkate sıkıntısının çözüldüğünü hem de öğrenme güçlüğü
çeken öğrencilere bireysel destek sağlamanın
alarak, öğrenme ihtiyaçlarını daha etkili bir şekilde
karşılamak amacıyla onların hayatlarında büyük bir fark yarattığının altını
etkili bir çalışmaya çizdi.
imza attı. Şenlikte, kendilerini rahatça ifade etmelerine
olanak sağlamak amacıyla gösteri seçimleri
2016-2017 eğitim
öğretim yılında öğrencilerin tercihine bırakılmıştı. Konuşma güçlüğü
ilçedeki norm fazlası yaşayan öğrenci Nazlı Baz’ın şiir okumak istemesi,
sınıf öğretmenlerini kas gelişim güçlüğü yaşayan öğrenci Yiğit Karagöz’
ün zeybek gösterisi yapmak
görevlendirerek
okullardaki destek istemesi zorlukların üzerine
gitmenin olumlu sonuçlar
eğitim odası
çalışmalarını yaygınlaştırdı. doğurduğunun en güzel
göstergesiydi.
Özel gereksinimi olan öğrenciler,
öğretmenlerin hazırladığı bireyselleştirilmiş Destek eğitim odası
çalışmalarını planlayan ve
eğitim programları ile kendi öğrenme
hızlarına uygun, yüz yüze eğitim çalışmaları uygulayan yöneticilere,
öğrencilere kendilerini
yaptılar. Çalışmalar sonucunda; ara
sınıflarda olup okuma bilmeyen otuz dokuz öğrenci değerli hissettiren ve özveri ile çalışan
öğretmenlerimize ve emeği geçen öğrenci velilerine
okuma yazmayı öğrenirken, 8.sınıf öğrencilerinin
TEOG sınavlarındaki performansları arttı. Konuşma teşekkür ediyor ve öğrencilerimizi yürekten
sıkıntısı yaşayan öğrenciler bire bir ilgiyle konuşma kutluyoruz.
becerisini ilerletti, okula gelmek istemeyen
öğrencilerin artık okula severek geldiği görüldü.
Çalışmaların değerlendirilmesi amacıyla öğrenci,
veli, öğretmen ve yöneticilerle yapılan
röportajlarda, akademik başarının yanı sıra
öğrencilerin özgüveninin arttığı, sosyal aktivitelere
katılım sağlandığı, arkadaşları ile olumlu iletişim
kurmalarına katkı sağlandığı ve en önemlisi de
kendilerini değerli hissettikleri belirtildi.
44