Page 44 - İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ E-DERGİ SAYI:1
P. 44

İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ                                         SAYI: 1


                                                                                                   URLA

               BİR HAYATA DOKUNMAK
                                                                  Urla İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, öğrencilerin bu
                                                               başarılarını ve öğretmenlerin özverili çalışmalarını
                                                               kutlamak amacıyla bir şenlik düzenledi. Şenlikte
                                                               konuşma yapan öğrenci velisi Gülsen Yazıcı,
                                                               çocuğuyla yaşadığı sıkıntıları paylaştı ve Urla’da
                                                               oğluna sunulan eğitim imkânı için şanslı olduklarını
                                                               belirterek tüm İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
                                                               kadrosuna teşekkür etti.

                                                                  Urla İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın İzzet Gündüz
               Urla İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, özel gereksinimi   yapılan çalışmalarla hem norm fazlası öğretmen
            olan öğrencilerin bireysel farklılıklarını dikkate   sıkıntısının çözüldüğünü hem de öğrenme güçlüğü
                                                               çeken öğrencilere bireysel destek sağlamanın
            alarak, öğrenme ihtiyaçlarını daha etkili bir şekilde
            karşılamak amacıyla                                onların hayatlarında büyük bir fark yarattığının altını
            etkili bir çalışmaya                               çizdi.
            imza attı.                                            Şenlikte, kendilerini rahatça ifade etmelerine
                                                               olanak sağlamak amacıyla gösteri seçimleri
               2016-2017 eğitim
            öğretim yılında                                    öğrencilerin tercihine bırakılmıştı. Konuşma güçlüğü
            ilçedeki norm fazlası                              yaşayan öğrenci Nazlı Baz’ın şiir okumak istemesi,
            sınıf öğretmenlerini                               kas gelişim güçlüğü yaşayan öğrenci Yiğit Karagöz’
                                                                                    ün zeybek gösterisi yapmak
            görevlendirerek
            okullardaki destek                                                      istemesi zorlukların üzerine
                                                                                    gitmenin olumlu sonuçlar
            eğitim odası
            çalışmalarını yaygınlaştırdı.                                           doğurduğunun en güzel
                                                                                    göstergesiydi.
               Özel gereksinimi olan öğrenciler,
            öğretmenlerin hazırladığı bireyselleştirilmiş                              Destek  eğitim odası
                                                                                    çalışmalarını planlayan ve
            eğitim programları ile  kendi öğrenme
            hızlarına uygun, yüz yüze eğitim çalışmaları                            uygulayan yöneticilere,
                                                                                    öğrencilere kendilerini
            yaptılar. Çalışmalar sonucunda; ara
            sınıflarda olup okuma bilmeyen otuz dokuz öğrenci   değerli hissettiren ve özveri ile çalışan
                                                               öğretmenlerimize ve emeği geçen öğrenci velilerine
            okuma yazmayı öğrenirken, 8.sınıf öğrencilerinin
            TEOG sınavlarındaki performansları arttı. Konuşma   teşekkür ediyor ve öğrencilerimizi yürekten
            sıkıntısı yaşayan öğrenciler bire bir ilgiyle konuşma   kutluyoruz.
            becerisini ilerletti, okula gelmek istemeyen
            öğrencilerin artık okula severek geldiği görüldü.
               Çalışmaların değerlendirilmesi amacıyla öğrenci,
            veli, öğretmen ve yöneticilerle yapılan
            röportajlarda,  akademik başarının yanı sıra
            öğrencilerin özgüveninin arttığı, sosyal aktivitelere
            katılım sağlandığı,  arkadaşları ile olumlu iletişim
            kurmalarına katkı sağlandığı ve en önemlisi de

            kendilerini değerli hissettikleri belirtildi.





                                                           44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49