Page 50 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 50

Matematik Öğretimi Çalıştayı ile                      matik Olimpiyatları paylaşımına başladıklarını
            Kelebek Etkisi                                        vurgulayan  Yentür,  katılımcıların  Matematik
                                                                  Seferberliği  için  belirtecekleri  görüş  ve  tav-
                                                                  siyelerin  çok  kıymetli  olduğunun  altını  çizdi.
            İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Murat Mücahit
            Yentür;  konuşmasına  çalıştayın  12  Mart  İs-       Yentür  konuşmasını;  ‘’Bugün  sunacağınız
            tiklal  Marşının  Kabulünün  101.yıl  dönümüne        katkı, kelebek etkisi ile Türkiye’ye yayılacak-
                                                                  tır.’’ sözleri ile bitirdi.
            denk  gelmesinden  dolayı  milli  şairimiz  Meh-
            met Akif Ersoy’u, istiklâl ve istikbal mücade-
            lemizde  büyük  bir  irade  ve  kararlılık  ortaya    İzmirli Eğitimciler
            koyan  Gazi  Mustafa  Kemal  Atatürk’ü  ve  bu        Yol Haritası Çiziyor
            toprakları bize vatan kılan şehitlerimizi saygı,
            minnet ve rahmetle anarak sözlerine başladı.          ‘Matematik Öğretimi Çalıştayı’nda İzmir İl Milli
            Gençleri geleceğe hazırlamanın en büyük so-           Eğitim Müdürlüğünün bir yıllık eğitim öğretim
            rumlulukları olduğunu vurgulayan Yentür, Milli        iş  takvimine  dahil  edilip  süreç  içerisinde  et-
            Eğitim Bakanlığının Matematik derslerini ke-          kin  olarak  kullanılacak  stratejiler/projeler/  fa-
            yifli hâle getirerek öğrenmeyi kolaylaştıracak        aliyetler alanında uzman katılımcıların görüş
            ‘Matematik Seferberliği’ne İzmir İl Milli Eğitim      ve  önerileri  alınarak  belirlendi.  Çözüm  öne-
            Müdürlüğü olarak bütün imkanları ile dahil ol-        rileri  yol  haritasına  dönüştürüldü.  İki  oturum
            duklarını, tüm okul türlerinin içinde bulunduğu       şeklinde gerçekleşen çalıştayda; öğrencilerin
            koşulları daha da iyileştirmek üzere çalıştıkla-      matematiksel  düşünme  becerilerini  artırmak,
            rını belirtti. Hakkari Bilim Sanat Merkezinden        öğrencilerin  matematiği  severek  öğrenme-
            başlayarak, İzmir ve Hakkari arasında Mate-           leri  ve  matematiği  yaşama  uyarlamaları  he-
         50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55