Page 50 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 50
Matematik Öğretimi Çalıştayı ile matik Olimpiyatları paylaşımına başladıklarını
Kelebek Etkisi vurgulayan Yentür, katılımcıların Matematik
Seferberliği için belirtecekleri görüş ve tav-
siyelerin çok kıymetli olduğunun altını çizdi.
İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Murat Mücahit
Yentür; konuşmasına çalıştayın 12 Mart İs- Yentür konuşmasını; ‘’Bugün sunacağınız
tiklal Marşının Kabulünün 101.yıl dönümüne katkı, kelebek etkisi ile Türkiye’ye yayılacak-
tır.’’ sözleri ile bitirdi.
denk gelmesinden dolayı milli şairimiz Meh-
met Akif Ersoy’u, istiklâl ve istikbal mücade-
lemizde büyük bir irade ve kararlılık ortaya İzmirli Eğitimciler
koyan Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ve bu Yol Haritası Çiziyor
toprakları bize vatan kılan şehitlerimizi saygı,
minnet ve rahmetle anarak sözlerine başladı. ‘Matematik Öğretimi Çalıştayı’nda İzmir İl Milli
Gençleri geleceğe hazırlamanın en büyük so- Eğitim Müdürlüğünün bir yıllık eğitim öğretim
rumlulukları olduğunu vurgulayan Yentür, Milli iş takvimine dahil edilip süreç içerisinde et-
Eğitim Bakanlığının Matematik derslerini ke- kin olarak kullanılacak stratejiler/projeler/ fa-
yifli hâle getirerek öğrenmeyi kolaylaştıracak aliyetler alanında uzman katılımcıların görüş
‘Matematik Seferberliği’ne İzmir İl Milli Eğitim ve önerileri alınarak belirlendi. Çözüm öne-
Müdürlüğü olarak bütün imkanları ile dahil ol- rileri yol haritasına dönüştürüldü. İki oturum
duklarını, tüm okul türlerinin içinde bulunduğu şeklinde gerçekleşen çalıştayda; öğrencilerin
koşulları daha da iyileştirmek üzere çalıştıkla- matematiksel düşünme becerilerini artırmak,
rını belirtti. Hakkari Bilim Sanat Merkezinden öğrencilerin matematiği severek öğrenme-
başlayarak, İzmir ve Hakkari arasında Mate- leri ve matematiği yaşama uyarlamaları he-
50