Page 104 - ÇALIKUŞU 10
P. 104
Müzik çalışmalarının yanı sıra konuşma eğit-
menliği gibi birçok farklı eğitimi de olan “müzi-
ğin çınarı” İl Milli Eğitim Müdürlüğümüz çatısı
altındaki birçok öğretmenimize Bakanlığımızın
projesi olan “Aile Eğitimi Eğitici Eğitimini” de
vermektedir.
Türkçeye sevdalı oluşu, sözcüklerin büyüle-
yici gücünü keşfetmesi ve bu büyüyü etrafına
yayma arzusu onu konuşma eğitimine yöneltti.
Eğitimleri sırasında konuşma korkuları ile başa
çıkmaya çalışan danışanları için psikoloji eğiti-
mi almaya başladı. Bir yandan müzik yolculuğu-
nu sürdürürken bir yandan da farklı eğitimlerle
kendini diğer alanlarda da ifade etmeye devam
etti. “Müziğin temel enstrümanı olan dili; konuş-
manın dokunuşunu, sözcüklerin bıraktığı izleri,
öğrenilmesi gereken en önemli dil tatlı dil” ola-
rak tanımlıyor.
Müziğe ve öğrencilere olan sevgisi hiç bitmeyen
sanatçı öğretmenimiz; nefesi yettiğince müzikle
ve dille ilgili eğitimlerine, dokunuşlarına devam
edeceğini dile getiriyor.
102 103