Page 107 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR-9
P. 107

rımız için panolar hazırladık, Romanya’nın kültürünü
            ve tarihini araştırarak okulumuzu bilgilendirdik.
            Öğrencilerimiz uçağa binip farklı bir ülkeye gidecek-
            leri için heyecanlandılar. Ev sahibi okulda öğrenciler
            ve öğretmenler tarafından çok sıcak karşılandık. Ev
            sahibi okulu, eğitim sistemlerini ve müfredatı tanıma-
            mız için planlanan faaliyetlere katıldık. Romanya’daki
            öğretmen ve öğrencilere ülkemizi ve şehrimizi tanıtan
            sunumlar gerçekleştirdik. Ülkemizdeki dijital çalışma-
            ları  anlattığımız  sunum  çok  ilgilerini  çekti.  Özellikle
            pandemi dönemi yapılan çalışmalar, OGM Materyal,
            e-okul, EBA gibi uygulamaları öğrencilerimiz uygula-
            malı olarak anlattı. Uygulamalarımızı hayranlıkla takip
            ettiler. Orada bulunduğumuz süreçte oyunlaştırma ve
            Web2.0  araçlarının  bilgileri  kalıcı  hale  getirmek  için
            faydalı olduğunu gözlemledik.
            Öğrencilerimiz  eğlenerek  öğrenirken  aynı  zamanda
            bu etkinlikler sayesinde oradaki öğrencilerle kolayca
            kaynaştılar. Romanya’daki arkadaşlarıyla sık sık ile-
            tişim araçları vasıtasıyla görüşüyorlar. Platagon, Ge-
            nially, Actionbound, Liveworksheet vb. uygulamalarla
            öğrenciler için yapılan atölye çalışmaları oldukça fay-
            dalı oldu. Faaliyet sonrası okulumuzun konferans sa-
            lonunda, okulumuzdaki tüm öğrencilere Erasmus fa-
            aliyetimizin tanıtımı gerçekleştirildi. Ayrıca ilçe zümre
            toplantısında tüm İngilizce öğretmenlerine bu konuda
            bilgilendirme  yapıldı  ve  öğretmenlerin  projemiz  hak-
            kındaki soruları cevaplandı. Tire ve Bayındır’da çeşitli
            okullarda çalışan öğretmen arkadaşlarımıza da proje
            bilgilendirmeleri yaptık. Proje kapsamında uygulanan
            dijital  uygulamalar  ve  oyunlaştırma  faaliyetleri  oku-
            lumuzdaki  öğrencilere  de  uygulandı.  Erasmus  Days
            kapsamında  Erasmus’un  ve  projemizin  yaygınlaştır-
            ma çalışmaları da gerçekleştirildi. Şimdi de bir dijital
            kitabın oluşturulması için hazırlıklar yapıyoruz.”












 104
   102   103   104   105   106   107   108   109   110