Page 98 - 81 Çalıkuşu İzmir-7
P. 98
oyunlaştırılmış problemler hazırladılar. Bu prob-
lemlerde öğrenciler optimizasyon, mimari ölçek-
lendirme, risk analizi, Nash Dengesi gibi matema-
tiksel konularla ilgilendiler.
Çalıştayın ikinci gününde Millî Eğitim Bakan Yar-
dımcısı Petek Aşkar yaptığı konuşma ile öğren-
cilerden oluşan takımların yarıştığı matematiksel
oyunları başlattı. Takımlar farklı sınıflardaki istas-
yonları gezerek bu oyunlara katılıp problemleri
çözmeye çalıştılar. Millî Eğitim Bakan Yardımcısı
Petek Aşkar sınıflarda öğrencilerin takım çalışma-
larını gözlemleyerek onlarla sohbet etti. Takım ça-
lışmalarının ardından düzenlenen ödül töreninde;
katılımcı okullara teşekkür ve plaketlerinin, öğren-
ci ve öğretmenlere katılım sertifikalarının verilme-
sinin ardından çalıştay tamamlandı.
98