Page 98 - 81 Çalıkuşu İzmir-7
P. 98

oyunlaştırılmış  problemler  hazırladılar.  Bu  prob-
             lemlerde  öğrenciler  optimizasyon,  mimari  ölçek-
             lendirme, risk analizi, Nash Dengesi gibi matema-
             tiksel konularla ilgilendiler.


             Çalıştayın ikinci gününde Millî Eğitim Bakan Yar-
             dımcısı  Petek Aşkar  yaptığı  konuşma  ile  öğren-
             cilerden oluşan takımların yarıştığı matematiksel
             oyunları başlattı. Takımlar farklı sınıflardaki istas-
             yonları  gezerek  bu  oyunlara  katılıp  problemleri
             çözmeye çalıştılar. Millî Eğitim Bakan Yardımcısı
             Petek Aşkar sınıflarda öğrencilerin takım çalışma-
             larını gözlemleyerek onlarla sohbet etti. Takım ça-
             lışmalarının ardından düzenlenen ödül töreninde;
             katılımcı okullara teşekkür ve plaketlerinin, öğren-
             ci ve öğretmenlere katılım sertifikalarının verilme-
             sinin ardından çalıştay tamamlandı.












































         98
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103