Page 97 - 81 Çalıkuşu İzmir-7
P. 97
ile gerçekleştirilen çalıştayda farklı sektörlerden
uzman kişiler ve akademisyenler sunumlar yapa-
rak hem mesleklerini ve çalışma alanlarını tanıttı-
lar hem de mesleklerinde matematiği nasıl kullan-
dıklarını anlatan sunumlar yaptılar
.
Çalıştaya Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Petek Aş-
kar, İzmir Ekonomi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr.
Murat Aşkar, Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Danış-
manı Dr. Şeyma Pekgöz, İzmir İl Millî Eğitim Müdür
Yardımcıları Ömer Ulupınar, Medet Ekşi, İbrahim
Doğru, İbrahim Kiraz, İl Millî Eğitim Şube Müdürü
Dokuz oturumun gerçekleştirildiği çalıştayın birin-
ci gününde HOD Architecture firmasından Hüse-
yin Onur Dinmez “Mimarlık”, Vakıfbank Bayındır
Şube Müdürü Murat Özdek “Bankacılık”, PWC
firmasından İsmail Ünal “Denetim”, İzmir Ekono-
mi Üniversitesi Endüstriyel Tasarım Bölümü’nden
Dr. Öğretim Üyesi Deniz Sayar “Endüstriyel Tasa-
rım”, Nestle firmasından İrem Dalcı “Lojistik”, İz-
mir Ekonomi Üniversitesi öğretim görevlisi Nejat
Kutup “Gastronomi”, İzmir Ekonomi Üniversitesi
Mimarlık Bölümü’nden Dr. Öğretim Üyesi Işık
Ülkün Neusser “Mimarlık”, G & G Danışmanlık
firmasından Gülşah Güldalı “Psikoloji”, Türk Eko-
Zeynep Başdaş, İl Millî Eğitim Müdürlüğünde gö- nomi Bankasından Mehmet Karaca “Bankacılık”
revli uzmanlar Doç. Dr. Özden Ölmez Ceylan, Dr. konusu üzerine yaptığı oturumlarda öğrenci, öğ-
Sait Çüm, Ali Can Güllü, Sultan Ganioğlu, İlknur retmen ve akademisyenlerle bir araya geldi. Su-
Akyol ile akademisyenler, farklı meslek grupların- numların ardından farklı okullardaki öğrencilerden
dan temsilciler, öğretmen ve öğrenciler katıldı. takımlar oluşturuldu, öğrencilerin kaynaşmalarını
sağlamak amacıyla eğlenceli buz kırıcı etkinlikler
yapıldı.
Mesleğimde Matematik Çalıştayı’nın ikinci günün-
de CEMER Kent Ekipmanları’ndan Ezgi Yelekoğlu
ve Burak Eroğlu “Kentsel Tasarım”, Adresgezinin-
den Dr. Bora Mocan “İletişim” konulu oturumlarda
öğrenci, öğretmen ve akademisyenlerle bir araya
geldi.
Çalıştay kapsamında sektör temsilcileri, akade-
misyenler ve İl Millî Eğitim Müdürlüğündeki alan
uzmanları bir araya gelerek öğrencilere farklı
mesleklerde matematiği görmelerini amaçlayan
97