Page 46 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 46

İzmir doğumlu olan sanatçı, 1993 yılında Dokuz        Gülseven;  sanatın  bir  yaşam  biçimi  olması  ge-
            Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Resim-İş     rektiğini, hayatımızdaki anlam şifrelerinin sanatın
            Öğretmenliği bölümünden mezun oldu. Milli Eği-        içinde yer aldığını ve insanın üreterek kendi için-
            tim  Bakanlığında  dört  yıl  boyunca  İngilizce  ve   deki  anlamları  keşfedebileceğini  savunmuştur.
            Matematik  kitabı  resimlemelerinde  çizer  olarak    Kendi  içsel  yolculuğundan  başlayarak  yeniden
            görev  alan Yeşim  Gülseven,  halen  Güzelbahçe       kendi  tasarımlarını  yaratmak  ve  topluma  katkı
            Cengiz Topel Anadolu Lisesinde öğretmen olarak        sunabilmek onun için hep değerli olmuştur. “Ya-
            görevini sürdürmekte; aynı zamanda kendi atöl-        ratıcılık yeni ve özgün bir ürün oluşturmaktır.” di-
            yesinde  çalışmalarına  devam  etmektedir.  2021      yen sanatçı; sanat algısının değişmesi ve yaratı-
            yılından beri İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Sanat   cılığın taklitten uzak olması gerektiğine inanıyor.
            Atölyeleri bünyesinde almaktadır.                     Meslek hayatı boyunca görsel sanat derslerinde
                                                                  öğrencilerin  bireysel  farklılıklarına,  ilgi  alanları-
            2019  yılında  ERASMUS  projesi  kapsamında           na ve öğrenme profillerine göre bireysel ve grup
            Barcelona’  da  “Sanat  Terapi  Eğitimi”  ve  Viya-   çalışmaları  yaptığını  dile  getiriyor.  “Her  çocuk
            na’da sanat okulları projelerinde yer alan Yeşim      yaratıcıdır. Yaratıcılık öğretilebilir ve severek ya-

















































         46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51