Page 88 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 88
mında sosyal ve duygusal gelişimlerini
destekleyebilmeyi hedefleyen ekip,
atıl durumda bulunan malzemeleri
toplamakla işe başladı. Öğretmen-
ler, ellerinde atıl olarak bulunan
tahtaları ve zemin parkelerini
kullanarak öğrencilerle oyunla-
rın çizimlerini yapıp zekâ oyun-
ları sınıfını oluşturdu ve sınıfın
oluşum aşamasından itibaren
çocukları sürece dahil ederek
geri dönüşüm malzemeleriyle
tüm oyunları kendileri yaptı.
Sürecin tamamına çocukların
dahil olması ise onların okulu
sahiplenmelerini ve arkadaşla-
rıyla birlikte bir ürün ortaya çı-
karmalarını sağladı. Öğrenciler
12 farklı zeka oyunu tasarlayarak
bu oyunları tüm ayrıntıları ile öğ-
rendiler. Sonrasında ilçe ve il düze-
yinde yapılan yarışmalara katıldılar
88