Page 88 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 88

mında sosyal ve duygusal gelişimlerini
                                                                            destekleyebilmeyi  hedefleyen  ekip,
                                                                              atıl  durumda  bulunan  malzemeleri
                                                                               toplamakla işe başladı. Öğretmen-
                                                                                ler,  ellerinde  atıl  olarak  bulunan
                                                                                 tahtaları  ve  zemin  parkelerini
                                                                                  kullanarak  öğrencilerle  oyunla-
                                                                                  rın çizimlerini yapıp zekâ oyun-
                                                                                   ları sınıfını oluşturdu ve sınıfın
                                                                                   oluşum  aşamasından  itibaren
                                                                                   çocukları sürece dahil ederek
                                                                                   geri  dönüşüm  malzemeleriyle
                                                                                   tüm  oyunları  kendileri  yaptı.
                                                                                   Sürecin  tamamına  çocukların
                                                                                   dahil  olması  ise  onların  okulu
                                                                                  sahiplenmelerini ve arkadaşla-
                                                                                  rıyla  birlikte  bir  ürün  ortaya  çı-
                                                                                 karmalarını  sağladı.  Öğrenciler
                                                                                12 farklı zeka oyunu tasarlayarak
                                                                               bu  oyunları  tüm  ayrıntıları  ile  öğ-
                                                                              rendiler. Sonrasında ilçe ve il düze-
                                                                            yinde  yapılan  yarışmalara  katıldılar


         88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93