Page 62 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 62

Dokuz  Eylül  Üniversitesi  Buca  Eğitim  Fakülte-  da bilgi sahibi olmaları, eğitim bilimleri bağlamında
            si  Dekanı  Prof.  Dr.  Esra  Bukova  Güzel,  emeği   öğretmenlik sanatı konularında gelişim sağlamaları
            geçenlere  teşekkür  ederek  sözlerine  başladı.    hedefleniyor.
            Bukova  Güzel,  İzmir  İl  Millî  Eğitim  Müdürlüğü
            ile ortak olarak gerçekleştirilen seminerlerin dı-  Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Sınıf
            şında küçük gruplarla da uzun dönemli, sınıf ve     Öğretmenliği Bölümü 3. sınıf öğrencilerinin katılımı
            öğretmenlik  deneyimleriyle  zenginleştirilmiş  iş   ile beş aşamalı olarak planlanan eğitimler yüz yüze
            birliklerinin önemine değindi. Bukova Güzel, ay-    gerçekleştirilecek. Bu kapsamda Dr. Özden Ölmez
            rıca sınıf öğretmenlerinin bir çocuğun ailesinden   Ceylan, ‘Bilgi Çağında Öğretmen Olmak’; İlknur Ak-
            sonra tanışacağı ve onlara hayatı öğretecek ilk     yol ‘Yaratıcı Ders Tasarımı’; Alican Güllü, İlknur Ak-
            kişiler arasında yer aldığını vurgulayarak kendi-   yol,  ‘Matematiksel  Modelleme’;  Emrah Tobbaş,  Dr.
            lerini geliştirmek adına gönüllü olarak bu projeye   Sait  Çüm  ‘Dene  Yaşa  Değerlendir’,  Tolga  Demir,
            katılan öğrenci ve öğretmenlere teşekkür etti.      ‘Web2 Araçları ile Türkçe Öğretimi’; Aslı Kan, ‘Mate-
                                                                matik Okuryazarlığı’ konularında eğitim verecek.
            ‘21. Yüzyıl Becerileri için Eğitim Tasarımları Pro-
            jesi  (BET@P) Aday Öğretmen Modülü’ ile Do-
            kuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Sınıf
            Öğretmenliği  üçüncü  sınıf  lisans  öğrencilerinin;
            21. yy. becerilerinin neler olduğunu tanımaları ve
            bu becerilerin sınıf yönetimi ilişkisi hakkında bilgi
            sahibi  olmaları,  yaratıcı  ders  tasarımını  öğren-
            meleri, matematik, Türkçe, fen öğretimi ve ölç-
            me değerlenmede yenilikçi yaklaşımlar hakkın-
         62
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67