Page 125 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 125

Anaokulu öğrencilerinin sergilediği dans gös-
            terisinin  ardından  okulun  öğrencileri  halk
            oyunları gösterisi gerçekleştirdi. Ego isimli kö-
            peğin, eğitimcisi ile yaptığı gösteri çocuklardan
            büyük ilgi gördü. Gösterilerin ardından  çeşitli
            atölye ve istasyonların yer aldığı şenlik alanı-
            na  geçildi.  Şenlik  alanında  bulunan;  İzmir  İl
            Milli Eğitim Müdürlüğünün Akıl ve Zeka Oyun-
            ları Atölyesi, Karşıyaka Aydoğan Yağcı Bilim
            ve Sanat Merkezinin Robot Gösterisi, Bilişim
            Etkinliği, Fen Atölyesi, Karşıyaka Halk Eğitimi
            Merkezinin  Boncuk  Yapım Atölyesi,  Yeniçeri
            Kostümleri Tanıtımı, Karabağlar Nene Hatun
            Mesleki  ve  Teknik  Anadolu  Lisesinin  Masal
            Atölyesi,  Geleneksel  Oyun  ve  Oyuncakların
            tanıtımının yapıldığı atölyeler gezildi.


            İzmir  İl  Emniyet  Müdürlüğünün;  Deniz  Polisi
            Ekipleri Kurbağa Adamlari, Yunus Polisi Mo-
            torlu  Ekipleri,  Şahin  Polis  Ekipleri  Motorize
            Ekiplerinin bulunduğu alanda Olay Yeri İnce-
            leme Ekipleri Araç ve Minibüsü, Hayvan Polisi
            HAYDİ Ekipleri 4x4 aracı ile tanıtımı yapıldı.
            Özel Harekat Ekipleri Shortland Akrep Zırhlı
            Araç ve Toplum Destekli Polis Ekipleri Araç ta-
            nıtımının da yer aldığı programda, KEM Polisi
            Ekipleri Şef ve Bella’nın gösterisi öğrenciler-
            den büyük alkış aldı.


            İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Murat Mücahit
            Yentür, program sonrası öğretmenler odasın-
            da öğretmenlerle sohbet edip bilgi alışverişin-
            de  bulundu.  Verilen  emeklerden  dolayı  ken-
            dilerine teşekkür eden Yentür, okulun hayata
            açılan  bir  pencere  olduğunu,  öğretmenlerin
            çocuklara rol model olmak adına bu anlamda
            son derece kıymetli olduğunu ifade etti. Ço-
            cukları sadece ders anlamında değil, sanat-
            sal, sportif, ve kültürel her anlamda yetiştirme-
            nin önemini ifade ederek kişilik anlamında da
            desteklemenin önemli olduğunun altını çizdi.
                                                                                                                 125
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130