Page 40 - 81 Çalıkuşu İzmir
P. 40

Hibrit Öğrenme Bakış Açısıyla





              21. Yüzyılda Öğretme-Öğretmen











































            Teknoloji Tabanlı Hibrit Öğrenme ve Öğretme Ça-       kullanmamızı sağlayan hibrit öğrenme modelinin
            lıştayı, İzmir İl Millî Eğitim Müdürlüğü 15 Temmuz    çağımızın  artık  kaçınılmaz  durumu  olarak  görül-
            Şehitleri Konferans Salonu'nda düzenlendi. Çalış-     mesi gerçeğini temel alan çalıştayda,toplumu di-
            tay, İzmir İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Murat Mücahit   namik ve canlı tutan en önemli değişkenlerden biri
            Yentür,  İl  Millî  Eğitim  müdür  yardımcıları,  İl  Millî   olan teknolojinin, eğitimdeki vizyonunu doğru yön-
            Eğitim  şube  müdürleri,  Kahramanmaraş  Sütçü        lendirmek hedefleniyor. Bu hedeften yola çıkılarak
            İmam Üniversitesi'nden Doç. Dr. Esef Hakan Toy-       gerçekleştirilen Teknoloji Tabanlı Hibrit Öğrenme
            tok, Siirt Üniversitesi'nden Dr. Öğr. Üyesi Sungur    ve  Öğretme  Çalıştayı'nda,  İzmir  İl  Millî  Eğitim
            Gürel, İzmir İl Millî Eğitim AR-GE personeli ve öğ-   Müdürü Dr. Murat Mücahit Yentür; eğitim sistemi
            retmenlerin katılımı ile başladı.                     içinde sahip olunan her potansiyeli bir fırsat olarak
                                                                  görerek, öğretmenlerin mesleki gelişimlerini arttır-
            Bütüncül ve yenilikçi bir eğitim-öğretim yaklaşımı    mak, eğitimin niteliğini iyileştirmek için İzmir İl Millî
            olarak online (çevrim içi) ve offline (çevrim dışı)   Eğitim Müdürlüğü olarak çalışmalarını sürdürdük-
            yaşantıları birlikte harmanlayarak ideal bir şekilde   lerini belirtti. Bilginin öğrenilmesi ve aktarılmasın-
          40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45