Page 40 - 81 Çalıkuşu İzmir
P. 40
Hibrit Öğrenme Bakış Açısıyla
21. Yüzyılda Öğretme-Öğretmen
Teknoloji Tabanlı Hibrit Öğrenme ve Öğretme Ça- kullanmamızı sağlayan hibrit öğrenme modelinin
lıştayı, İzmir İl Millî Eğitim Müdürlüğü 15 Temmuz çağımızın artık kaçınılmaz durumu olarak görül-
Şehitleri Konferans Salonu'nda düzenlendi. Çalış- mesi gerçeğini temel alan çalıştayda,toplumu di-
tay, İzmir İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Murat Mücahit namik ve canlı tutan en önemli değişkenlerden biri
Yentür, İl Millî Eğitim müdür yardımcıları, İl Millî olan teknolojinin, eğitimdeki vizyonunu doğru yön-
Eğitim şube müdürleri, Kahramanmaraş Sütçü lendirmek hedefleniyor. Bu hedeften yola çıkılarak
İmam Üniversitesi'nden Doç. Dr. Esef Hakan Toy- gerçekleştirilen Teknoloji Tabanlı Hibrit Öğrenme
tok, Siirt Üniversitesi'nden Dr. Öğr. Üyesi Sungur ve Öğretme Çalıştayı'nda, İzmir İl Millî Eğitim
Gürel, İzmir İl Millî Eğitim AR-GE personeli ve öğ- Müdürü Dr. Murat Mücahit Yentür; eğitim sistemi
retmenlerin katılımı ile başladı. içinde sahip olunan her potansiyeli bir fırsat olarak
görerek, öğretmenlerin mesleki gelişimlerini arttır-
Bütüncül ve yenilikçi bir eğitim-öğretim yaklaşımı mak, eğitimin niteliğini iyileştirmek için İzmir İl Millî
olarak online (çevrim içi) ve offline (çevrim dışı) Eğitim Müdürlüğü olarak çalışmalarını sürdürdük-
yaşantıları birlikte harmanlayarak ideal bir şekilde lerini belirtti. Bilginin öğrenilmesi ve aktarılmasın-
40