Page 46 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR-9
P. 46

İzmir Akademik Başarıyı Artırma Projesi (İZBAP)



                    Etkinliklerine Devam Ediyor




            İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğünün 2022-2023 öğ-      de yapılan etkinliklerde ortaya çıkan eserlerin ba-
            retim  yılında  uygulamaya  koyduğu  ve  gerçekleş-   sılı olarak değerlendirilmesi planlanıyor.
            tirdiği etkinliklerle dikkat çeken Akademik Başarıyı   Öğretmen, öğrenci, okul, veli arasındaki iletişim ve
            Artırma Projesi (İZBAP) çalışmaları başarıyla de-     iş birliğinin güçlendirilmesi, öğrencilerin akademik
            vam ediyor.
                                                                  başarısının  ve  öğrenme  motivasyonlarının  artırıl-
            İZBAP kapsamında “Kendi Öykümü Yazıyorum              ması, öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkıda
            Etkinliği” ve “Duygularımı Tanıyorum Atölyesi”        bulunulması  ve  velilerin  ebeveynlik  süreçlerine
            Gerçekleştirildi                                      destek  olunmasının  amaçlandığı  İZBAP  kapsa-
                                                                  mında yapılan son etkinlik Bornova Fethiye Gönül
            İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğünün, İzmir Akademik
                                                                  Güzelcan  Anadolu  Lisesi  öğrencilerine  yönelikti.
            Başarıyı Artırma Projesi (İZBAP) kapsamında ger-
                                                                  “Duygularımı Tanıyorum Atölyesi” ile öğrencilerde
            çekleştirdiği  “Kendi  Öykümü  Yazıyorum  Etkinliği”
                                                                  motivasyonu artırma ve özgüven geliştirme hedef-
            ile  öğrenciler  hayal  dünyalarına  hayat  verdi.  Öğ-
                                                                  lendi. Okul Rehber Öğretmeni Ahmet Usta, duygu-
            rencilerin  özgüvenlerini  geliştirip  pekiştirmelerinin
                                                                  ları tanımladıktan sonra beden dili, jest ve mimik-
            amaçlandığı etkinliklerde 40 öğrenci geleceğe dair
                                                                  leri  drama  yöntemiyle  birleştirip  resim,  öykü,  şiir
            hayallerini, planlarını ve hedeflerini kelimelere dö-
                                                                  ve şarkı etkinlikleriyle de çalışmayı hem akademik
            küp kendi eserlerini ortaya çıkarmanın mutluluğu-
                                                                  hem de sanatsal yönden zenginleştirdi. Öğrenciler
            nu yaşadı. Bayraklı Mustafa Uygur Ortaokulunda
                                                                  performanslarını  gerçekleştirdikten  sonra  benzer
            Rehber Öğretmen Ajda Ergin ve Bayraklı Anadolu
                                                                  atölyelerin devamının gelmesini beklediklerini dile
            Lisesinde Rehber Öğretmen Yeşim Tatlı liderliğin-
                                                                  getirdi.




























     44                                                                                                                                                                                                                                             45
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51