Page 85 - 81 Çalıkuşu İzmir-7
P. 85

“Enerji  Avcıları  Projesi”  kapsamında  imzalanan
            protokol ile 1739 Sayılı Milli Eğitim Temel Kanu-
            nu’nun  genel  amaçları  ve  ilkeleri  doğrultusunda
            enerji  ve  diğer  tüm  kıt  kaynakları  verimli  kullan-
            ma bilincine sahip ve inovasyon öngörüsünü ge-
            liştirecek  bilince  sahip  bir  neslin  yetiştirilmesine
            katkıda bulunmak amaçlanıyor. Protokol ile İzmir
            İl  Milli  Eğitim  Müdürlüğü  ve  Gdz  Elektrik  ile  gö-
            nüllük esasına dayalı iş birliğinin geliştirilmesi ve
            iş birliği kapsamındaki çalışmaların etkin şekilde
            yürütülerek süreklilik kazandırılması hedefleniyor.
            Öğrencilerde  enerjinin  tasarruf  edilerek  verimli
            kullanılması amacıyla uygulanan kurumsal sosyal
            sorumluluk projesi kapsamında anasınıfı, ilkokul,

























                                                                  ortaokul, lise öğrenci, öğretmen ve velileri için çe-
                                                                  şitli seminer ve konferanslar düzenlenmesi plan-
                                                                  lanıyor.


                                                                  4-8 yaş ve 9-15 yaş grupları için iki farklı şekilde
                                                                  ilerleyen proje, 2022 yılında taşınabilir şekilde di-
                                                                  zayn edilen oyun konsolları ile 9-15 yaş grubuna
                                                                  da hitap etmeye başladı.

                                                                  İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile imzalanan proto-
                                                                  kol kapsamında; öğrenciler hem enerjiyi ve diğer
                                                                  kaynakları verimli kullanarak tasarruf etmeyi hem
                                                                  de oyun konsolları ile enerjinin üretimden dağıtıl-
                                                                  masına kadar olan evreyi deneyimleyerek öğrene-
                                                                  cekler.

                                                                                                                   85
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90