Page 4 - 81 Çalıkuşu İzmir-7
P. 4
Güzel İzmir’imizde gerçekleştirilen eğitim ve kül- İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak; Cumhuriye-
tür faaliyetlerinin daha görünür hâle gelmesi için timizin 100. yılına kararlılıkla ilerlerken, yaptığımız
iki ayda bir çıkarttığımız e-dergimiz “81 Çalıkuşu işe her zerremizi katıp sadece İzmir’in çocukları-
İzmir” in yedinci sayısını okuyucularımızla buluş- na değil, ülkemizin bütün evlatlarına katkıda bu-
turmanın mutluluğunu yaşıyoruz. lunmak için olanca gücümüzle çalışmaya devam
edeceğiz.
Umutları ve beklentileri beraberinde getiren her
yeni yıl, yeni bir başlangıçtır. 2022 yılını acı ve Bu mukaddes vatanın evlatları olarak bizler çok iyi
tatlı hatıralarıyla geride bırakırken, muhasebemizi biliyoruz ki; her çocuk bir şiir, her çocuk bin umut
yaparak elde ettiğimiz birikim ve tecrübelerle 2023 ve duadır milletimizin kalbinde. Hiç şüpheniz ol-
yılını daha verimli ve başarılı geçirme gayretinde masın ki emeklerimiz boşa gitmeyecektir. Yedin-
olacak, bünyemizdeki tüm kurumlarımız ve pay- ci sayısını çıkardığımız e-dergimiz 81 Çalıkuşu
daşlarımızla birlikte; bölgesel, ulusal ve uluslara- İzmir’in içerisinde yer alan özgün proje ve çalış-
rası başarılara imza atmak üzere çalışmalarımızı malarımızın örnek teşkil ederek güzel işlere vesile
sürdüreceğiz. olmasını umuyoruz.
Geçtiğimiz yıl sahip olduğumuz tüm imkânları kul- Sevgili öğrencilerimizin ve kıymetli velilerinin, fe-
lanarak gerçekleştirdiğimiz projelerle ve yaptığı- dakâr eğitimcilerimizin yeni yılını en içten dilekle-
mız çalışmalarla; eğitimi daha nitelikli hale getir- rimle kutlar, 2023 yılının ülkemize ve tüm insanlı-
mek, tüm öğrencilerimize fırsat ve imkân eşitliği ğa barış, kardeşlik, huzur ve mutluluk getirmesini
sağlamak için olanca gücümüzle çalıştık. Öğren- temenni ederim.
cilerimizi sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif faa-
liyetlerle desteklerken; dezavantajlı okullarımızın Dr. Murat Mücahit Yentür
ihtiyaçlarının ivedilikle karşılandığı yeni projeleri- İl Milli Eğitim Müdürü
mizle tüm okullarımızı aynı üst çatıda buluşturma-
yı hedefledik.
4