Page 33 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 33
rakterler sayesinde yaşadığını dile getiriyor. Her ve anlatımla doğruyu ve güzelliği öne çıkarmaya
ne kadar sayısal ağırlıklı eğitim alsa da zamanla çalıştığını ve bunda öğretmen olmasının da rolü
daha çok kitap okuyarak ve yazarak kendini bu olduğunu, öğrencileri de okuyacağı için böyle bir
alanda geliştirmeye çalıştığını, gitgide daha iyi görev üstlenmesi gerektiğine inandığını dile geti-
olacağına olan inancının tam olduğunu söylüyor. riyor. Özellikle son zamanlarda gençlerin okudu-
“Öğrenmek ve gelişim sonsuz bir yolculuk ve ben ğu kitaplardaki karakterler ve olayları yakından
daha bu yolculuğun çok başındayım.” ifadesiyle takip ettiğini ve gençlerin edebi değer taşımayan
de pekiştiriyor. kitaplara olan ilgisinin onu endişelendirdiğini dile
getiriyor. Geleceğimiz olan gençlerin daha çok
Kalemi ilk eline aldığından bu yana birçok türde kitap okuması ve doğru birer insan olması için
roman ve hikâye yazmayı denediğini; fakat her yazar kimliğini de kullanmanın önemine dikkat
şekilde hikayelerinin sonunun güzel bitmesi, ka- çekiyor.
dın karakterlerinin güçlü olması, doğru mesajlar
içermesi, yalın bir dil kullanılması gibi ortak pay- Yazma çalışmaları sadece basılı yayın kitaplar-
dada buluşturmaya gayret ettiğine dikkat çekiyor. la sınırlı olmayan yazarımız, aynı zamanda blog
Bir romanda en çok duyguya önem verdiğini, yazıları, kitap yorumları ve e-kitaplarıyla da ön
hangi türde olursa olsun içindeki karakterlerin plana çıkıyor. Yazı hayatına; bilim kurgu türünde
ve hikâyenin duygusunun okuyucuya geçmesi- olan “Son”suz serisi; polisiye ve paranormal ro-
nin önemli olduğuna inanıyor. Kendi kitaplarında man türünde olan “Durugörüm” serisi ve antoloji
da bunu sağlarken hikayelerin içindeki olaylar kitaplarına verdiği hikayelerle devam ediyor.
33