Page 79 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 79
tasarım alanında, Özel Ege Lisesinden Ali Kayra cin işleyişi ve araştırmanın nasıl yapılması gerek-
Baykal ve Zeynep Akarsu matematik alanında tiğine dair öğrencilerin kazanımlarından bahseden
teşvik ödülü aldı. Tire, bu olumlu kazanımların üniversite hayatında
da işe yarayacağını umduklarını söyledi.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile baş-
layan tören, proje sunum videosu ile devam etti. İzmir İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Murat Mücahit Yen-
tür, bu tür projelerin okul, ilçe ve il bazında yay-
Buca İnci Özer Tırnaklı Fen Lisesinden Devin gınlaşmasının öneminden bahsetti. Yentür, kendi-
İnan, 53.Tübitak 2204-A Lise Öğrencileri Araştır- lerine emanet edilen kıymetli gençlerin yaptıkları
ma Projeleri Yarışması Final Sergisi’nde derece- bu güzel çalışmaların gelişmesi ve sahada artarak
ye giren öğrenciler adına konuşma yaptı. Aldıkları devam etmesini umduklarını söyledi. Dereceye gi-
ödülle duydukları heyecanı ve memnuniyeti payla- ren öğrencilerin ve danışman öğretmenlerinin bu
şan İnan, sürecin başlangıcı ve ilerleyişi hakkında çalışmaları diğer okullara da aktarmasının önemi-
bilgi verdi. Süreçte kendilerine destek olan öğret- ni vurgulayan Yentür, gençlerin meraklarının pe-
menlerine, okul yönetimine ve İlçe Millî Eğitim Mü- şinden gidip bu tür projeleri takip etmelerinin son
dürlüğüne teşekkür etti. derece anlamlı olduğunun altını çizdi. Yentür, pro-
jede emeği geçen herkese teşekkür etti.
Projede danışman öğretmen olarak görev yapan
Övgü Terzibaşıoğlu Anadolu Lisesi Tarih Öğret- Yarışmada dereceye girerek ödül alan öğrencile-
meni Gonca Tire, proje ile ilgili düşüncelerini ifade rin, danışman öğretmenlerin ve kurum yöneticileri-
etti. Geçirdikleri heyecanlı sürecin öğrencilere ve nin belge ve ödül takdiminden sonra toplu fotoğraf
kendilerine kattıklarından bahsetti. Bilimsel süre- çekimi ile program sona erdi.
79