Page 42 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 42

İzmir İl Millî Eğitim Müdürlüğü



            Bilim Olimpiyatları Eğitiminde




            Hakkârili Öğrencileri Misafir Etti





            İzmir İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde dört yıl-
            dır verilmekte olan ‘İzmir Bilim Olimpiyatları’ eği-
            timine Hakkârili öğrencileri de dâhil etti. Böylece
            uzaktan  eğitim  portalına  dâhil  edilen  öğrenciler,
            ‘İzmir Bilim Olimpiyatları’ eğitimlerine katılma fır-
            satı buluyor.

            İzmir İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde yürütü-
            len, İzmir genelinde ortaokul ve lise öğrencilerinin
            bilgisayar ve matematik, ortaokul öğrencilerinin ve
            ilkokullarda 3 ve 4. Sınıf öğrencilerinin fen ders-
            lerinden  eğitim  aldığı  ‘Bilim  Olimpiyatları’  eğitimi
            4  yıldır  sürdürülüyor.  Söz  konusu  eğitimlere,  an
            itibari ile 1036 öğrenci katılıyor. ‘İzmir Bilim Olim-
            piyatları’ eğitimlerinde görev alan öğretmenler, bu
            konuda 10 yıllık tecrübeye sahip ve dört yıldır bu
            eğitimleri uzaktan eğitim portalından yürütüyor.

            İzmir İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Hakkârili öğrencile-
            ri uzaktan eğitim portaline dâhil ederek sahip olu-
            nan bilgi birikiminin bu öğrencilerle paylaşılıp eği-
            timlerden yararlanmalarını sağlamayı ve olimpiyat
            eğitimi atmosferi oluşturarak bilim olimpiyatlarının
            yaygınlaştırılmasını hedefliyor.


            Uzaktan eğitim portalına katılan Hakkârili öğrenci
            ve  öğretmenler;  İzmirli  öğrenci  ve  öğretmenlerle
            aynı anda derse dâhil oluyor, canlı derslere gire-
            biliyor, ders kayıtlarını izleyebiliyor, öğretmenlerin
            ve yöneticilerin paylaştığı dokümanları görebiliyor,
            kendileri doküman paylaşabiliyor, deneme sınav-
            larına katılabiliyor ve ek ders tanımlaması yapa-
            biliyor. Öğrenci devam/devamsızlıkları, sınav soru
            başarı oranları gibi istatistikler ve dijital ayak izleri
            takip edilebiliyor.
         42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47