Page 100 - 81 ÇALIKUŞU İZMİR
P. 100

Değişmeyen tek şeyin

            değişimin kendisi olduğu
            bilinciyle hareket edilmeli



            İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Mesleki Geli-
            şim Akademisi’nin tanıtım videosunun izlen-
            mesinin  ardından  protokol  konuşmalarına
            geçildi.


            İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Murat Mücahit
            Yentür, hizmet içi eğitim ve mesleki eğitim ile       Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Prof. Dr. Petek
            elde  edilecek  gelişmelerin  gençlere  aktarıl-      Aşkar, Milli Eğitim Bakanlığının öğretmenle-
            masının öneminden bahsetti. Yentür, yarının           rin kişisel ve mesleki gelişimleri için yaptığı
            ancak bilgiyle ekilen tohumlarla yeşereceğini         çalışmalardan bahsetti. Aşkar, 20. Milli Eği-
            ve bilginin aktarıldığı gençliğin okullarda, sı-      tim Şurası’nda ortaya koyulan “Temel Eğitim-
            nıflarda öğretmenlerden ilham alacağını çün-          de Fırsat Eşitliği”, “Mesleki Eğitimin İyileşti-
            kü  öğretmenlerin  geleceği  inşa  ettiğini  söz-     rilmesi” ve “Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi”
            lerine ekledi. Değişmeyen tek şeyin değişim           başlıklarındaki  üç  temel  hedef  kapsamında
            olduğu bilinciyle hareket edilmesi gerektiğini        yapılan çalışmalardan örnekler verdi.
            vurgulayan Yentür, enformasyonun bu kadar
            hızlı olduğu bir çağda artık bilgiyi aktarmanın
            bir anlamı olmadığını, yeni bir bilgi üretmenin
            anlamı olduğunu belirtti.


            Ege  Üniversitesi  Rektörü  Prof.  Dr.  Necdet
            Budak, İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Ege
            Üniversitesinin  ‘Eğitimde  İş  Birliği  Protoko-
            lü’ kapsamında yapmış olduğu çalışmaların
            öneminden bahsetti ve bu iş birliği sayesinde
            bir arada çalışmalar yapmaktan duyduğu he-
            yecanı ve memnuniyeti ifade etti.
         100
   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105