Page 36 - İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ E-DERGİ SAYI:2
P. 36

İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ                                         SAYI: 2


               Scientix Temsilcileri (Ambassadors),
               Scientix faaliyetlerini ulusal düzeyde
               paylaşmaya ve ülkelerindeki STEM
               eğitiminde yeniliği desteklemede aktif bir
               rol oynamaya yardımcı olan kişilerdir.
               Amacımız özellikle STEM alanında iyi sınıf
               uygulamalarının genişletilmesi ve
               pekiştirilmesi ile öğrencilerin başarılı
               yetişkinler olmaları için gerekli becerilerle
               donatılmasına katkı sağlamaktır.                 Scientix Projesi kapsamında, Yenilik ve
               Ülkemizde şu an için farklı illerden 25          Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü
               Scientix temsilcimiz bulunmaktadır. Bu           olarak STEM eğitiminin ülkemizde
               temsilcilerimizin isimlerine ve iletişim         tanıtılmasını ve yaygınlaşmasını sağlamak
               bilgilerine Scientix ‘in web sitesinde “In       amacıyla ülkemiz genelinde ilgili
               your country” linkinden ya da ulusal             öğretmenlerin katılımı ile çalıştaylar ve
               destek noktası olan Milli Eğitim Bakanlığı       konferanslar düzenlenmektedir. Bu
               Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel            kapsamda dördüncü Scientix STEM eğitim
               Müdürlüğünün  kurduğu Scientix Türkiye           çalıştayı 8-10 Mart 2017 tarihlerinde İzmir
               internet adresinden                              Nevvar Salih İşgören Otelcilik Mesleki ve
               (http://scientix.meb.gov.tr) ulaşılabilir.       Teknik Anadolu Lisesi’nde gerçekleşmiştir.
                                                                Bu çalıştayda İzmir’de görev yapan Scientix
                                                                temsilcileri, STEM (Fen, matematik, fizik,
                                                                kimya, biyoloji, vb.) öğretmenleri ve
                                                                mesleki ve teknik liselerde görev yapan
                                                                öğretmenler (elektrik ve elektronik
                                                                teknolojisi, bilgi teknolojisi, mobilya
                                                                teknolojisi, makine teknolojisi, metal
                                                                teknolojisi, vb.)  katıldılar. Böylece,
                                                                katılımcılarla birlikte disiplinler arası bir
                                                                STEM eğitim projesi geliştirme ve
                                                                paylaşma ortamı sağlandı.
























                                                           36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41